Virtuelle Ansatte

UTFORDRINGEN
Hver bedrift møter flere utfordringer hver dag. Et særlig utbredt problem er å finne og implementere kostnadseffektive løsninger for administrasjon og HR uten å måtte ofre kvalitet. Ansettelsen av ‘ekte’ mennesker for å utføre disse oppgavene kan sies å være den mest kostbare delen av enhver bedrift, og det er her du må være litt kreativ. Billige løsninger er vanskelige å oppdrive, og kompetente spesialister veier tungt i budsjettet, som alltid må holdes et øye med.
Vår LØSNING
Ved å leie inn Virtuelle Ansatte fra oss, vil du kunne spare omtrent 6 uker på ansettelsesprosessen og rundt 1/3 av kostnadene. Dermed kan mer fokus rettes mot sentrale forretningsoppgaver, bedriftens utgifter senkes, eller flere folk ansettes til samme pris.

Virtuelle Assistenter skreddersydd etter dine behov!

Case-Studier

Kundeansvarlig

Vår danske klient kom til oss med et problem. De hadde behov for talentfulle kandidater for administrativ ledelse på to kontorer som begge hadde både høy leie og høye faste kostnader. Kravet var at disse ikke skulle veie for tungt for bedriftens økonomi når det gjaldt lønnskostnader. Baltic Assist satte klienten i forbindelse med vårt team med erfarne kundeansvarlige, som gjennom å levere pålitelig og resultatorientert arbeid, ble forfremmet til å ha ansvar for bedriftens nøkkelkunder rundt omkring i hele EU, noe de fremdeles gjør den dag i dag.

Bedriftsutvikling

Vår norske klient var ute etter å ansette bedriftsutviklere. Effektiv ansamling av leads, innsiktsrik markedsetterforskning og integrasjon av samarbeids- og lagarbeidsorienterte nettverk som LinkedIn Sales Navigator, Hunter, Scrapp og PersistIQ var kravene. Vi satte de i samarbeid med en av våre analytikere – en ekte profesjonell som kombinerte dype undersøkelsesferdigheter med et analytisk tankesett og en evne til å sette søkelys på detaljene. For øyeblikket spiller Baltic Assist sin analytiker en vesentlig rolle mange av i klientens viktigste avgjørelsesprosesser.

Grafisk Designer

En dansk klient var på aktiv leting etter en grafisk designer. Kravene? En designer må ha ferdigheter og være kjent med programvare fra Adobe samt har erfaring med design av e-bøker. Det var akkurat her bedriften møtte på Baltic Assist. Vi satte de i kontakt med en av våre velprøvde og lidenskapelige profesjonelle; en agent med ferdigheter i Adobe InDesign, Adobe Illustrator og flere andre designplattformer. Nå om dagen utfører denne agenten oppgaver innenfor både produksjon og markedsføring for klienten, noe som gjør at de kan fokusere mer på kundestøtte.

Kundestøtte

En av våre danske kunder ville ha kundestøttetjenester for sitt produkt på det britiske markedet, via representanter på telefon og e-post. Hos Baltic Assist satte vi sammen et team med varme, medmenneskelige og kundeorienterte profesjonelle. Siden de ble godkjent for å arbeide for klienten, har teamet håndtert over 50 000 kundestøttesaker over hele Storbritannia.

Compliance

En av verdens største korporasjoner hadde behov for å utføre en tredjeparts samsvarssjekk av sine partnere. Dette måtte gjøre via nettsky-baserte compliance-verktøy, slik som Compliance-Link og LexisNexis. Spesialisten vi forsørget tilførte utrolig imponerende ferdigheter i databehandling- og analyse, profesjonell utholdenhet og til og med en grad i juss. Alt i alt behandlet vår analytiker over 100 000 tredjeparts sjekker for klienten.

IT-Utvikling

Et ledende svensk markedsføringsfirma støtte på et problem som hadde å gjøre med skalering av deres IT-team. Kunden vektla og foretrakk en partner som var i nærheten. De var ute etter en partner som kunne sette opp et nearshore IT-utviklingsteam. Baltic Assist anordnet og fremskaffet utviklere med kompetanse i front end, back end, iOS og Android. Teamet ble raskt innlemmet inn i driften av vår svenske partner, og sørget for en vellykket skalering av bedriften. Ikke bare dro de nytte av kvaliteten og nivået til utviklerne, men også de prisfordelene som nearshoring innebærer.
Begynner arbeidet å hope seg opp? Ta kontakt med oss, så kan vi hjelpe deg med å finne en kostnadseffektiv ansettelsesløsning.
Kontakt Oss Nå
4 Enkle Trinn for å Finne en Dedikert Virtuell Ansatt
1. Gratis Konsultasjon
Send oss en henvendelse, og vi vil personlig kontakte deg innen 24 timer for å diskutere dine forretningsbehov.
2. Løsningstilbud
Vi vil tilby en løsning for din bedrift med et prisanslag, og deretter vente på din godkjenning.
3. Valg av Kandidater
Vi velger og presenterer deg for de best egnede kandidatene til akkurat din bedrift.
4. Sett i Gang!
Umiddelbart etter at valget er tatt vil den utvalgte kandidaten være klar til å jobbe for deg.
Vi Har Sammenlignet Våre Løsninger Med Hva Det Kan Koste Hos Andre

Egen Ansatt

Kostnader: Fra 5000 euro/per måned + ekstra.
Starter fra: Rekruttering og opplæring tar 4-6 uker.
Erstatning: Restarte hele rekrutteringsprosessen, ytterligere 4-6 uker.
Rekrutteringsprosess; Koster tid og ressurser.
Ekstra kostnader: Opplæring, kontorlokaler og tillegg.
Totale kostnader: 5500 euro/per måned

Assistent fra Baltic Assist

Kostnader: Fast sum fra 1800 euro/per måned.
Starter fra: Begynner umiddelbart etter signering av kontrak.
Erstatning: 1 telefonsamtale for å bytte ut den ansatte.
Rekrutteringsprosess: Koster tid og ressurser.
Ekstra kostnader: Opplæring, kontorlokaler og tillegg.
Totale kostnader: 1800 euro/per måned

Kontraktør

Kostnader: Fra 6000 euro/per måned + ekstra.
Starter fra: 1-2 uker til den ansatte er utvalg og ansatt.
Erstatning: Høy omsetning. Lav forpliktelse til selskapet.
Rekrutteringsprosess: Rangering og anmeldelser av frilansere er misvisende.
Ekstra kostnader: Ekstra kostnad for rekruttering fra 5-20%.
Totale kostnader: Starter fra 6500 euro/per måned
Bestill En Gratis Konsultasjon