Innholdsfortegnelse
VeksleFinansielle tjenester
Regnskaps- og regnskapstjenester
Regnskap tjenester
Lønn outsourcing
Lønnstjenester
Betalingsbehandlingstjenester
Finansregnskapsbehandlingstjenester
Finanskontrolltjenester
FinOps konsulenttjenester
Administrasjonstjenester for multinasjonale selskaper
Fondsadministrasjon
Treasury Services
Tjenester for håndtering av masterdata
Nyskapende din økonomiske fremtid
Våre enorme finansielle tjenester er designet for å navigere i kompleksiteten i dagens finansielle landskap. Baltic Assists interne eksperter utnytter banebrytende teknologi og bransjeinnsikt for å optimalisere dine økonomiske strategier. Enten du er en nybegynner som søker økonomisk hjelp eller et stort selskap som sikter på finansiell stabilitet og forretningsutvikling, stol på at vi er din dedikerte partner på veien til suksess.
Hvem er vi og hva vi gjør
Finansiell stabilitet er en av de mest essensielle og integrerte delene av å opprettholde og holde en vellykket virksomhet i gang. Baltic Assist tilbyr digitale finansielle tjenester som ser på alle aspekter av regnskapsoperasjoner. Vi tilbyr skreddersydde løsninger som kan tilpasses bedrifter i alle størrelser. Vårt fagfelt overvåker og administrerer en organisasjons økonomiske ytelse, interne kontroller og økonomiske prognoser fullt ut. Ved å forstå utfordringene kan vi eliminere enhver risiko for outsourcing – selv på de mest vitale områdene innen finans.
Vår løsning
Våre mål for økonomistyring er å sikre at organisasjonen når sine økonomiske mål. Vi analyserer alle områder som utgjør risiko og utvikler strategier for å redusere dem. Nearshoring-tilnærmingen gjør det enkelt for oss å sette i gang effektiv kommunikasjon og svare raskt på alle forespørsler. Nærhet til de fleste av Europas forretningsknutepunkter, Skandinavia, Øst- og Vest-Europa, betyr liten eller ingen forskjell i tidssone, en lignende tilnærming til arbeid og mange andre verdifulle funksjoner.
Priser
Custom Prosjekt
Case-studier
Et venturekapital / private equity-selskap var midt i et søk etter rimelige outsourcede investeringsanalysetjenester. Firmaet utfører daglig en rekke transaksjoner i USA og over hele kloden. Derfor er det nødvendig å finne frem, og de nyeste dataene om den lokale finanssektoren er et must. Baltic Assist tok utfordringen og anskaffet kompetente spesialister innen finans, investering, kapitalforvaltning for å jobbe eksternt. Som et resultat av dette, hadde interne ansatte ikke lenger den ekstra belastningen som var vanskelig å administrere, og kunne dedikere sin fulle oppmerksomhet til sine primære mål på hovedkontoret. Det beste med det – tidsforskjellen med USA gjør at dataflyten ikke stopper om natten, og arbeidere på stedet har allerede noe å jobbe med om morgenen etter at Baltic Assist avslutter skiftet her i Vilnius.
Som en av de raskest voksende lavprisbutikkkjedene i Nord-Europa, så dette selskapet at det å etablere et lokalt backoffice med kompetente medarbeidere og gjøre det kostnadseffektivt kunne være en oppoverbakke kamp. Baltic Assist rykket til anledningen angående å tilby regnskapstjenester fra et backoffice med en fullt fleksibel plassering. MVA-rapporter, lønns-, gjelds- og fordringerkontoadministrasjon, ledelsesrapportering og mange andre tjenester tilbys daglig. Alt til en fornuftig pris, uten kompromisser i kvalitet. Baltic Assists nærhet til det innenlandske skandinaviske markedet, hjemmet til kunden – førsteklasses service og konkurransedyktige priser gir utmerkede fordeler. Dette er et godt eksempel på nearshoring på sitt beste. Kunden utvider virksomheten i Baltic Assist hvert år.
Et selskap som leverer et bredt spekter av IT-løsninger søkte etter en måte å minimere kostnader innen økonomi og regnskap. Med sistnevnte var det også et ekstra mål å gjøre det mer prosessorientert, skalerbart og optimalisert. Per i dag fører Baltic Assist regnskap for ti virksomheter i konsernet. Denne "føringen av bøker" innebærer daglig arbeid, som for eksempel:
- Sette opp betalinger
- Oppfølging av gjeld
- MVA-rapportering
- Overordnet datahåndtering
Sammen med kvartalsvise, månedlige eller konsoliderte rapporter, utarbeidelse av regnskap og mer. Baltic Assist sørger for alt fra forberedelse til levering av ferdige dokumenter for revisjon. Kunden oppnådde enorme fordeler i effektivitet, betydelig reduserte driftskostnader og integrert automatisering i mange regnskapsprosesser.
Når du er en individuell investor, øker verdien av riktig bokføring av høy kvalitet betydelig. Siden engleinvestorer gir investeringer i de tidlige stadiene av virksomheten, krever hvert tall, komma, prosess og finansielle transaksjoner flid og profesjonell innsikt for å maksimere bedriftens evner til å generere fortjeneste. Baltic Assist kan tilby alt dette gjennom kompetente tjenester innen investeringsevaluering, fullserviceregnskap, fakturering, debitoroppfølging, utarbeidelse av økonomiske rapporter, beregning av parametere som amortisering og mye mer. Baltic Assist er fortsatt et utmerket alternativ for denne klienten gjennom linsen til virtuell regnskap fordi vi er en one-stop shop for kompetent rådgivning og bokføring av førsteklasses kvalitet. Som et resultat kan kunden konsentrere seg fullt ut om primære mål i stedet for å bekjempe en rekke utfordringer som mange unge bedrifter står overfor som engelinvestoren må overvåke.
I venturekapitalbransjen foregår mange prosesser og ting bak lukkede dører. Våre kunder er i risikovillig kapital, og gir SEED-finansiering hovedsakelig til teknologiske startups med enorm oppside. Siden firmaet var ute etter å samarbeide med noen som var i stand til og villige til å tilby rådgivings-/konsulenttjenester/regnskapstjenester for startups – kom Baltic Assist inn i bildet. Vi ble tildelt oppgaven med å overvåke utgifter, for å sikre at partnere, leverandører og lokale talenter blir "kjøpt" til en rimelig pris. Vi gjør mye prognoser, ledelsesrapportering, finansiell rapportering og kundeassistanse ved å være proaktive i oppkjøpshåndtering, avvikling og fusjonsprosesser. Siden venturekapitalselskapet er interessert i ekspansjon, gjør vi så mye som mulig for å legge et grunnlag i finanssektoren for en betydelig oppskalering. Firmaet fortsetter et gjensidig fordelaktig partnerskap med Baltic Assist, og anbefaler oss senere til de samme oppstartene som vi assisterte tidligere. Nearshoring regnskapstjenester og teamutvidelse er vel verdt det. Dette er et godt eksempel på det.
Hovedpreferansen for en oppstart med begrensede investeringer og økonomiske muligheter er alltid kostnadseffektive løsninger. Med en av våre kunder – en matteknologisk oppstart – var saken enkel. Noen trengte å levere pålitelige regnskapstjenester, kvalitetsstyring og fullt ut oppsluke og ta seg av en hel finansiell driftsgren. Baltic Assist tilbyr rimelige bokføringstjenester som kommer kunden til gode på mer enn én måte. Tidsmessige rapportleveranser, oppgaveutarbeidelse, renteberegning, revisjonshandlinger, formålsutarbeidede spesielle månedlige ledelsesrapporter med mer. Selskapets hovedavdeling kan jobbe med å gjøre tjenesten bedre mens Baltic Assist administrerer bøkene og avlaster arbeidsmengden.
Baltic Assist leverer uavhengige finansielle tjenester med høy kompetanse og alt til en fornuftig pris. Vår klient er en vertikalt integrert eiendomsproduktinnovatør med sine primære mål om å utvikle, investere i og drive eiendom, alt med det felles målet å gjøre det bedre. Baltic Assist gir operasjonell ekspertise (kontakt med kunder, assistanse i administrative eller regnskapsmessige spørsmål), hjelper til med å bygge langsiktige forretningspartnerskap, tenker fremover med nye kundeovertakelser, foreslår forbedringer. Hovedoppgaven består imidlertid av mva-rapportering, lønnsstyring, finansiell rapportering, budsjettering, prognoser og mye mer regnskapstjenester. Med riktig høykvalitets og rimelig bokføring kan dette private equity-selskapet våge seg inn i nye virksomheter, organisere avtaler, fusjoner og utarbeide bedre økonomiske planer for fremtiden.
Trinn for å få prosjektet ditt i gang
1. Evaluering av arbeidsmengde
Først evaluerer våre finansansvarlige ditt nåværende regnskapsoppsett og tilbyr en løsning.
2. Tilbudet
Vi signerer en avtale, gjennomgår relevante juridiske retningslinjer og bestemmer startdato.
3. Introduksjon til teamet
Vi introduserer deg for teamet som skal være ansvarlig for prosjektet. Vi presenterer nye løsninger ved behov.
4. Gi tilganger
Vi setter opp tilgang til relevante plattformer for teamet vårt — for eksempel regnskapssystemer, banker, lønnsprogramvare, etc.
5. Prosjektanalyse
Vi analyserer dine økonomiske operasjoner og blir enige om arbeidsinstruksjoner som definerer de nøyaktige oppgavene, prosedyrene og tidsfristene, slik at partnerskapet er fullstendig gjennomsiktig og databeskyttet.
6. Prosjektstart
Økonomiteamet vårt starter en full operasjon på de avtalte oppgavene og gir fortløpende forslag til automatisering og prosesseffektivisering.
Vi sammenlignet løsningen vår med andre
Jobben hoper seg opp? La oss ta kontakt, så hjelper vi deg med å finne en kostnadseffektiv ansettelsesløsning.
- Begynner å jobbe
- Erstatning
- fleksibilitet
- Tilleggskostnader
- Ansettelse og opplæring kan ta mer enn noen måneder.
- Noen få måneder ekstra med å finne og erstatte stillingen.
- Fast arbeidsplan. Vanligvis under 40 timer i uken.
- Opplæringer, kontorlokaler, tillegg, helseforsikring mm.
- Umiddelbar oppstart og evaluering etter kontraktsinngåelse.
- 1 samtale og vi tilbyr en ny løsning, utvide teamet, tilby mer kompetanse til prosjektet.
- Fleksibel arbeidsplan. Ekstra arbeidsmengde og spesialister integreres enkelt.
- Ingen ekstra eller skjulte avgifter!
- Umiddelbar start.
- Interne prosedyrer kan påvirke prosjektets suksess.
- Vanligvis begrenset til 9-5 arbeidstid.
- Mulighet for tilleggsavgift.
Avtal en rask konsultasjon
Bestill et en-til-en møte med vår teamrepresentant.
Har du et spørsmål?
Send oss en melding, så kommer vi tilbake til deg ASAP.