Revisortjenester

Hvorfor velge oss?
Revisjon er en av de mest sentrale og vesentlige delene av å opprettholde en vellykket bedrift. Økonomi er helt avgjørende for enhver virksomhet, uavhengig av bransjen du driver i. Baltic Assist tilbyr virtuelle revisortjenester av utmerket kvalitet. Vår virksomhet har erfaring med regnskapsføring for både mindre og større bedrifter fra det skandinaviske markedet og andre europeiske land. Ved å nearshore økonomidriften din, kan du redusere revisjonsugiftene til 1/5 av nåværende størrelse. Etter vår erfaring sparer ansettelse av en like kompetent virtuell revisorspesialist opptil 82% hvis du ansetter de her fra Litauen.
Vår løsning
Vi håndplukker økonomispesialister, slik at kundene våre kun har tilgang til folk fra øverste hylle når det gjelder arbeidskraft. Responstiden er umiddelbar ettersom kommunikasjon foregår på nett. Administrasjonskontoret ditt kan kontakte den delegerte revisoren for å få svar på spørsmål på kun noen få minutter. Den geografiske nærheten til de fleste av Europas større forretningssentre, Skandinavia og Vest-Europa gjør at det er liten eller ingen tidsforskjell å tenke på, en lignende arbeidstilnærming og flere andre verdifulle egenskaper. Ved behov for fysisk tilstedeværelse, kan Baltic Assist sende relevante spesialister på besøk.
Case Studies

Et risikokapital / private equity-firma var midt i et søk etter rimelige og outsourcede tjenester innenfor investeringsanalyse. Firmaet utfører daglig mangfoldige transaksjoner i USA og globalt, derfor er spesifikk og oppdatert informasjon om lokale finanssektorer helt sentralt. Baltic Assist tok utfordringen på strak arm og fremskaffet kompetente spesialister innenfor finans, investeringer og kapitalforvaltning som kunne bidra våre kontorer i Litauen. Som et resultat av dette, trengte ikke lenger de faste ansatte å ta hand om det vanskelige ekstraarbeidet, og kunne rette sin fulle oppmerksomhet til primæroppgavene sine på hovedkontoret. Det beste med det hele er at tidsforskjellen med USA gjør at informasjonsflyten ikke stopper opp om natten, og at de på kontoret alltid har noe å jobbe med på morgenen, etter at Baltic Assist har avsluttet sitt skift her i Vilnius.

Som en av de raskest voksende rabattbutikkjedene i Nord-Europa, oppdaget denne bedriften at det å etablere et lokalt backoffice med kompetent bemanning på en kostnadseffektiv måte ville bli en vanskelig oppgave. Baltic Assist tok utfordringen og tilbød revisortjenester fra et backoffice med en fullstendig fleksibel beliggenhet. Mva-oppgaver, lønningslister og regnskap, så vel som rapportering til styrelsen og mange andre tjenester, blir utført daglig. Alt dette tile n rimelig pris, uten å ofre kvalitet. På grunn av at Baltic Assist ligger nær skandinaviske markedene – klientens hjem – gir premium-tjenester, i kombinasjon med konkurransedyktig prising, glimrende fordeler. Dette er et kroneksempel på nearshoring på sitt beste. Denne klienten utvider sitt samarbeid med Baltic Assist hvert år.

Et firma som tilbyr et vidt spektrum med IT-løsninger var på utkikk etter en måte å minimere kostnadene sine innenfor finans og revisjon. Når det gjelder det sistnevnte ble det også lagt vekt på å gjøre dette mer prosessorientert, skalerbart og optimalisert for mer effektivitet. Den dag i dag bokfører Baltic Assist ti av forretningsvirksomhetene. Denne regnskapsføringen inkluderer daglig arbeid, slik som:

  • Oppsett av betalinger
  • Oppfølging av gjeld
  • Mva-rapportering
  • Generell informasjonsadministrasjon.

Dette er i tillegg til måneds- og kvartalrapporter, forberedelser av finansielle kunngjøringer, med mer. Baltic Assist tilbyr alt fra forberedelser til levering av ferdigstilte dokumenter til revisjon. Klienten oppnådde fantastiske gevinster i form av økt effektivitet, betydelig reduserte driftskostnader og integrert automasjon i mange revisjonsprosesser.

Som en individuell investor er verdien av en ordentlig regnskapsfører av høy kvalitet enda mer vesentlig. Siden engelinvestorer tilbyr investeringer i de tidlige fasene av en ny virksomhet, krever hvert tall, komma, prosess og økonomiske transaksjon en kombinasjon av flid og profesjonell innsikt for å maksimere virksomhetens evne til å frembringe fortjenester. Baltic Assist kan tilby alt dette via kompetente tjenester innenfor investeringsevaluering, revisjon, fakturering, oppfølging hos gjeldshaver, forberedelser av økonomiske rapporter, kalkulering av parametere slik som amortisering, og mye mer. Gjennom virtual accounting forblir Baltic Assist et flott alternativ for en slike klienter, fordi vi er en alt-mulig-butikk for kompetent regnskapsføring av topp kvalitet. Som et resultat kan kunden konsentrere seg helt og holdent om primæroppgavene sine, heller enn å måtte håndtere de utallige små utfordringene som mange unge bedrifter møter på, og som en engelinvestor må ha oversikt over.

I risikokapitalbransjen foregår mange prosesser og mye annet bak lukkede dører. En av våre klienter arbeider innenfor risikokapital og tilbyr såkornfond, hovedsakelig til lovende oppstartsbedrifter innenfor teknologi. Da bedriften vare ute etter å gå inn i samarbeid med noen som kunne tilby tjenester innenfor rådgivning/konsultasjon/revisjon for oppstartsbedriftene, kom Baltic Assist inn i bildet. Vi ble utpekt til å overvåke utgifter, for å sørge for at partnere, leverandører og lokalt talent ble «kjøpt» til en rimelig pris. Vi arbeider mye med prognoser, administrativ rapportering, økonomisk rapportering, i tillegg til klientstøtte i form av å være proaktiv i innkjøpshåndtering samt oppløsings- og fusjonsprosesser. Siden bedriften er interessert i å utvide seg, gjør vi som mye som mulig fra vår side for å legge et grunnlag for vesentlig utvidelse i finanssektoren. Klienten fortsetter et gjensidig fordelaktig samarbeid med Baltic Assist, og har senere anbefalt oss til de samme oppstartsbedriftene som vi tidligere assisterte med. Nearshore revisortjenester og forlengelse av teamet er vel verdt pengene, og dette er et perfekt eksempel.

Preferansen til oppstartsbedrifter med begrensede investeringer og økonomisk evner vil alltid være kostnadseffektive løsninger. Med en av våre klienter – en matteknologisk oppstartsbedrift – var saken enkel. De hadde behov for pålitelige revisjonstjenester, administrasjon av høy kvalitet, og for å ta over og ivareta den økonomiske driften av en hel avdeling. Baltic Assist tilbyr regnskapsføringstjenester til en rimelig pris som gagner klienten på flere måter. Regnskapsforberedelse, rentekalkulering, revisjonsprosedyrer, formålstjenlige månedlige administrative rapporter og mye mer, alt levert i tide. Hovedavdelingen til bedriften kan jobbe med å forbedre tjenesten sin mens Baltic Assist tar hand om regnskapet og letter på arbeidsmengden.

Baltic Assist tilbyr økonomiske tjenester med høy kompetanse, til en rimelig penge. Vår klient er en vertikalt integrert innovatør av eiendomsprodukter som har som hovedformål å utvikle, investere i og drifte eiendommer. Baltic Assist tilbyr driftsekspertise (forbindelse med klienter, assistanse med administrasjon og regnskap), bidrar til å bygge langsiktige forretningspartnerskap, tenker fremover med nye klientovertakelser og foreslår forbedringer. Hovedoppgaven er imidlertid mva-rapportering, økonomisk rapportering, budsjettering, prognoser og mange flere revisjonstjenester. Med rimelig priset regnskapsføring av høy kvalitet, kunne denne bedriften begi seg inn i nye forretninger, arrangere avtaler og fusjoner, samt skissere bedre økonomiplaner for fremtiden.

Alternativene dine
Jobber du med å hoper seg opp? La oss ta kontakt, så hjelper vi deg med å finne en kostnadseffektiv ansettelsesløsning.
  • Pris
  • Begynner å jobbe
  • Erstatning
  • Fleksibilitet
  • Tilleggskostnader
  • Totale utgifter
Egen Regnskapsfører
  • Fra 6000 euro/per måned + ekstra
  • Rekruttering og opplæring tar rundt 4-6 uker
  • Må starte hele rekrutteringsprosessen på nytt, ytterliger...
  • Fast arbeidsplan, vanligvis 35-37 timer i uken
  • Opplæring, kontorlokaler og tillegg
  • ~7000 euro/per måned
Regnskapsførere fra
Baltic Assist
  • 35 euro/per time eller
  • Begynner umiddelbart etter signering av kontrakt
  • 1 telefonsamtale for å bytte ut den ansatte med en som er...
  • Tilgjengelig på forespørsel. Fleksibel arbeidsplan
  • Ingen ekstra eller skjulte avgifter
  • ~5000 euro/per måned
Lokalt Selskap
  • Rundt 12 000 euro/per måned eller 50-90 euro/per time
  • Begynner umiddelbart
  • Det er lett å erstatte den ansatte
  • Arbeidstiden er vanligvis begrenset til 9-5
  • Ingen ekstra avgifter
  • ~12 000 euro/per måned
4 Enkle Trinn For å Finne en Dedikert Regnskapsfører
1. Gratis Konsultasjon
Send oss en henvendelse, og vi vil personlig kontakte deg innen 24 timer for å diskutere dine forretningsbehov.
2. Enighet Om Prosess
Vi avtaler og blir enige om nøyaktige leveringsenheter, prosessbeskrivelse og deadlines.
3. Tilgang
Revisorteamet mottar tilgang til revisjon og andre relevante systemer de trenger for å utføre sine oppgaver.
4. Sett i Gang
Din revisor er klar til å sette i gang. Alt du nå trenger å gjøre er å forsyne oss den dokumentasjonen som er nødvendig for å utføre de avtalte oppgavene.