Revisortjenester

Hvorfor velge oss?

Finansiell stabilitet er en av de mest essensielle og integrerte delene av å opprettholde og holde en vellykket virksomhet i gang. Baltic Assist tilbyr digitale økonomistyringstjenester som ser på alle aspekter av regnskapsoperasjoner. Vi tilbyr helt skreddersydde løsninger som kan tilpasses bedrifter i alle størrelser. Vårt fagfelt overvåker og administrerer en organisasjons økonomiske resultater, interne kontroller og økonomiske prognoser. Ved å forstå utfordringene kan vi eliminere enhver risiko ved outsourcing - selv på de mest vitale områdene innen økonomi.

Vår løsning

Våre mål for økonomistyring er å sikre at organisasjonen når sine økonomiske mål. Vi analyserer alle områder som utgjør risiko og utvikler strategier for å redusere dem. Nearshoring-tilnærmingen gjør det enkelt for oss å iverksette effektiv kommunikasjon og svare raskt på alle forespørsler. Nærhet til de fleste av Europas forretningsknutepunkter, Skandinavia, Øst- og Vest-Europa, betyr liten eller ingen tidssoneforskjell, en lignende tilnærming til arbeidet og mange andre verdifulle funksjoner.

Casestudier

Et venturekapital-/private equity-selskap var på jakt etter rimelige outsourcede investeringsanalysetjenester. Firmaet gjennomfører daglig en rekke transaksjoner i USA og over hele verden. Derfor er presise og oppdaterte data om den lokale finanssektoren et must. Baltic Assist tok utfordringen og skaffet kompetente spesialister innen finans, investering og kapitalforvaltning til å jobbe eksternt. Som et resultat av dette slapp de internt ansatte å bære den vanskelig håndterbare ekstrabelastningen og kunne vie sin fulle oppmerksomhet til sine primære mål på hovedkontoret. Det beste med det – tidsforskjellen med USA betyr at dataflyten ikke stopper om natten, og de ansatte på stedet har allerede noe å jobbe med morgenen etter at Baltic Assist avslutter skiftet sitt her i Vilnius.

Som en av de raskest voksende lavpriskjedene i Nord-Europa innså dette selskapet at det kunne være vanskelig å etablere et lokalt back office med kompetente medarbeidere på en kostnadseffektiv måte. Baltic Assist tok utfordringen på strak arm og leverte regnskapstjenester fra et back office med full fleksibilitet. MVA-rapporter, lønn, håndtering av leverandørgjeld og kundefordringer, ledelsesrapportering og mange andre tjenester leveres daglig. Alt til en rimelig pris, uten å gå på kompromiss med kvaliteten. Baltic Assists nærhet til det skandinaviske hjemmemarkedet, kundens hjemsted – førsteklasses service og konkurransedyktige priser gir utmerkede fordeler. Dette er et godt eksempel på nearshoring på sitt beste. Kunden utvider virksomheten i Baltic Assist hvert år.

Et selskap som tilbyr et bredt spekter av IT-løsninger, søkte etter en måte å minimere kostnadene innen økonomi og regnskap på. Med sistnevnte var det også et tilleggsmål å gjøre det mer prosessorientert, skalerbart og optimalisert. Per i dag fører Baltic Assist regnskap for ti bedrifter i gruppen. Denne “bokføringen” innebærer daglig arbeid, for eksempel:

• Sette opp betalinger
• Oppfølging av gjeld
• Momsrapportering
• Overordnet datahåndtering

Sammen med kvartalsvise, månedlige eller konsoliderte rapporter, utarbeidelse av regnskaper og mer. Baltic Assist tilbyr alt fra forberedelse til levering av ferdige dokumenter for revisjon. Kunden oppnådde enorme fordeler i effektivitet, betydelig reduserte driftskostnader og integrert automatisering i mange regnskapsprosesser.

Når du er en individuell investor, øker verdien av riktig bokføring av høy kvalitet betydelig. Siden engleinvestorer gir investeringer i de tidlige stadiene av virksomheten, krever hvert tall, komma, prosess og finansiell transaksjon flid og profesjonell innsikt for å maksimere bedriftens evner til å gi fortjeneste. Baltic Assist kan tilby alt dette gjennom kompetente tjenester for investeringsevalueringer, fullservice regnskap, fakturering, debitoroppfølging, utarbeidelse av økonomiske rapporter, beregning av parametere som amortisering og mye mer. Baltic Assist er fortsatt et utmerket alternativ for denne klienten gjennom linsen til virtuell regnskap fordi vi er en one-stop-shop for kompetent og førsteklasses rådgivning, bokføring. Som et resultat kan kunden fullt ut konsentrere seg om primære mål i stedet for å bekjempe mange utfordringer som mange unge bedrifter står overfor som engelinvestoren må føre tilsyn med.

I risikokapitalbransjen foregår mange prosesser og ting bak lukkede dører. Våre kunder er i risikokapital, og tilbyr SEED-finansiering hovedsakelig til oppstartsbedrifter med enorm oppside. Siden firmaet ønsket å samarbeide med noen som var i stand til og villig til å tilby rådgivnings-/konsulent-/regnskapstjenester for oppstartsbedriftene, kom Baltic Assist inn i bildet. Vi fikk i oppgave å overvåke utgiftene og sørge for at partnere, leverandører og lokale talenter ble “kjøpt” til en rimelig pris. Vi gjør mye prognoser, ledelsesrapportering, finansiell rapportering og klientassistanse ved å være proaktive i oppkjøpshåndtering, avvikling og fusjonsprosesser. Siden risikokapitalfirmaet er interessert i ekspansjon, gjør vi så mye som mulig for å legge et grunnlag i finanssektoren for en betydelig oppskalering. Firmaet fortsetter et gjensidig fordelaktig partnerskap med Baltic Assist, og anbefaler oss senere til de samme oppstartsbedriftene vi hjalp tidligere. Nearshoring av regnskapstjenester og utvidelse av teamet er vel verdt det. Dette er et godt eksempel på det.

Hovedpreferansen for en oppstartsbedrift med begrensede investeringer og finansielle muligheter er alltid kostnadseffektive løsninger. For en av våre kunder – en oppstartsbedrift innen næringsmiddelteknologi – var saken enkel. Noen trengte å levere pålitelige regnskapstjenester, kvalitetsstyring og fullstendig oppsluke og ta vare på en hel skattemessig driftsgren. Baltic Assist tilbyr rimelige bokføringstjenester som kommer kunden til gode på mer enn én måte. Levering av rapporter i tide, utarbeidelse av uttalelser, renteberegning, revisjonsprosedyrer, spesialutarbeidede månedlige ledelsesrapporter og mer. Selskapets hovedavdeling kan jobbe med å gjøre tjenesten bedre mens Baltic Assist administrerer bøkene og avlaster arbeidsmengden.

Baltic Assist tilbyr uavhengige finansielle tjenester med høy kompetanse og alt til en rimelig pris. Vår kunde er en vertikalt integrert innovatør av eiendomsprodukter med hovedmål om å utvikle, investere i og drive eiendom, alt med det felles målet å gjøre det bedre. Baltic Assist tilbyr operasjonell ekspertise (kontakt med kunder, bistand i administrative eller regnskapsmessige spørsmål), bidrar til å bygge langsiktige forretningspartnerskap, tenker fremover med nye kundeovertakelser og foreslår forbedringer. Hovedoppgaven består imidlertid av momsrapportering, lønnsadministrasjon, finansiell rapportering, budsjettering, prognoser og mye mer regnskapstjenester. Med riktig og rimelig bokføring av høy kvalitet kan dette private equity-selskapet gå inn i nye virksomheter, organisere avtaler, fusjoner og utarbeide bedre økonomiske planer for fremtiden.

Dine alternativer
Opphopning av arbeid? La oss ta kontakt, så hjelper vi deg med å finne en kostnadseffektiv sysselsettingsløsning.
  • Pris
  • Begynner å jobbe
  • Erstatning
  • Fleksibilitet
  • Ekstra kostnader
  • Totale utgifter
Å ansette
Egen regnskapsfører
  • Pris: fra 10 000 euro/måned + ekstra kostnader
  • Ansettelse og opplæring tar rundt 12 uker
  • Full rekrutteringsprosess - ca. 6 uker
  • Fast arbeidsplan. Vanligvis 35 - 37 timer i uken
  • Opplæring, kontorplass, tillegg, helseforsikring osv.
  • Totale utgifter: ~11 000 euro/måned
Baltic Assist
Finansiell kontroll
  • Pris: 38 Eur/time
  • Umiddelbar start etter signering av kontrakten
  • 1 samtale og vi tilbyr en ny løsning
  • Tilgjengelig på forespørsel. Fleksibel arbeidsplan
  • Ingen ekstra eller skjulte gebyrer
  • Totale utgifter: ~6 300 euro/måned
Å ansette
Lokalt selskap
  • Pris: ~13 000 Eur/måned, ~80 Eur/time
  • Start tar rundt 2 - 3 uker
  • Lett å bytte ut
  • Vanligvis begrenset til arbeidstid fra kl. 9 til kl. 17
  • Mulighet for tilleggsavgifter
  • Totale utgifter: ~13 000 euro/måned
4 enkle trinn for å få en dedikert regnskapsfører
1. Gratis konsultasjon
Send oss en forespørsel, så kontakter vi deg innen 24 timer for å diskutere dine forretningsbehov.
2. Bli enige om prosessen
Vi blir enige om den nøyaktige leveransen, prosessbeskrivelsen og tidsfrister.
3. Gi tilgang
Regnskapsteamet får tilgang til regnskapssystemer og andre relaterte systemer for å fullføre oppgavene.
4. Gå live
Regnskapsføreren din er klar til å sette i gang. Alt du trenger å gjøre nå, er å levere dokumentasjon som er nødvendig for å utføre oppgaven.