Utfordringen

Det dynamiske og raske bedriftsmiljøet i dag bringer massevis av utfordringer til entreprenøren. Særlig mindre bedrifter har ofte problemer med å holde styr på dead-lines, å ha et oppdatert CRM-system og å svare på kundehenvendelser eller bare å få utført de daglige administrative oppgavene. Utfordringen er ofte mangel på tid eller ressurser til å ansette de nødvendige arbeiderne eller bare kostnaden som er forbundet med å ansette folk i bedriften. Men fortvil ikke. Du finner en løsning hos oss.

 

Løsningen

Baltic Assist hjelper selvstendige, entreprenører og mindre virksomheter. Våre medarbeidere er opplært i en lang rekke skybaserte verktøy og vil være en stor hjelp for deg og din virksomhet. Du har funnet den rette samarbeidspartneren i Baltic Assist. La oss komme i gang.

Regnskapsassistanse

Baltic Assist tilbyr regnskapsassistanse til mindre virksomheter. Vi bruker det simple og fleksible skybaserte regnskapssystemet e-conomic.

Personlig Baltic-assistent

Du kan også ansette en Baltic virtuell assistent for sekretæroppgaver som f.eks. kalenderhåndtering, booking av møter, reisebestilling eller til å fikse et bord på din favorittrestaurant.

i

Administrasjon

Du kan outsource oppgaver som data input, CRM-oppdatering, planlegging, fakturering, produktoppdateringer, event-koordinasjon, samt håndtering av e-post og dokumenter.

Kundeservice

Å svare på telefonsamtaler og e-post, tilby teknisk støtte og livechat-tjenester. Å oppdatere nettsiden din, dine sosiale nettverk-profiler og å kommunisere med kundene dine.

Ikke bare virtuelt

Baltic Assist ligger ikke mer enn tre timer vekk fra de fleste europeiske storbyer. Våre medarbeidere kan i en oppstartsfase arbeide fra ditt sted, delta i opplæring og bli kjent med din virksomhetskultur.

Interessert i å arbeide med oss?

Ta kontakt