Innholdsfortegnelse
VeksleAnsett våre virtuelle ansatte
Ansett virtuelle grafiske designere
Ansett virtuelle IT-utviklere
Ansett spesialister for virtuell dataregistrering
Ansett virtuelle CAD-ingeniører
Ansett virtuelle markedssjefer
Ansett virtuelle personlige assistenter
Ansett virtuelle salgssjefer
Ansett Virtual Compliance-spesialister
Ansett virtuelle kundeservicerepresentanter
Hev virksomheten din med våre virtuelle ansatte – en dynamisk arbeidsstyrke skreddersydd for å møte dine behov.
Utnytt globalt talent, effektiviser driften din, øk effektiviteten og skap suksess. Opplev friheten til å fokusere på kjernekompetansen din mens vårt dedikerte virtuelle team tar seg av resten. Grip fremtidens arbeid med sømløst samarbeid, kostnadseffektive løsninger og enestående ekspertise. Din suksess, vårt engasjement – sammen i den digitale æra.
Challenge
Hver bedrift møter mange utfordringer daglig. En er spesielt å finne og implementere kostnadseffektive administrative, HR- eller administrasjonsløsninger uten at det går på bekostning av kvaliteten. Å ansette ekte mennesker til å utføre oppgaver er uten tvil den dyreste delen av enhver virksomhet, og her må du være kreativ. Dessverre er det vanskelig å finne effektive løsninger, og kompetente spesialister tar en toll på budsjettet ditt for å vedlikeholde og vokse.
Vår løsning
Å ansette virtuelle ansatte kan være en flott løsning for bedrifter som ønsker å få tilgang til en global talentmasse, redusere kostnader og øke fleksibiliteten.
Å jobbe med teamet vårt vil vanligvis spare deg for rundt 6 uker av ansettelsesprosessen og omtrent tre ganger av kostnadene dine. Dermed kan representanter fokusere på mer essensielle forretningsoppgaver, redusere forretningsutgifter eller ansette flere ansatte for samme pris.
Casestudier
Et av de ledende svenske annonseadministrasjonsselskapene møtte et problem knyttet til skalering av IT-team. Kunden la vekt på og foretrakk en partner i nærheten. De ønsket en partner som kunne sette opp et IT-utviklingsteam i nærheten. Baltic Assist arrangerte og anskaffet frontend-, backend-, iOS- og Android-utviklere. Vår svenske partner integrerte teamet raskt i den daglige driften og var i stand til å oppskalere virksomheten deres med suksess. De dro fordel av kvaliteten og nivået til utviklerne og prisfordelene som nearshoring bringer inn.
Et av de største selskapene i verden trengte å utføre tredjeparts samsvarskontroll av partnerne sine. Dette måtte gjøres via skybaserte compliance-verktøy, som Compliance-Link og LexisNexis. Spesialisten vi leverte brakte noen utrolige dataanalyse- og prosesseringsferdigheter, profesjonell utholdenhet og en jusgrad på bordet. Totalt behandlet analytikeren vår over 100,000 XNUMX tredjepartssjekker for kunden.
En av våre danske kunder ønsket kundeservice for sitt produkt i det britiske markedet via telefon og e-postrepresentanter. Hos Baltic Assist setter vi sammen et team av varme, mellommenneskelige og kundesentrerte fagfolk. Siden det ble godkjent for å jobbe for klienten, har dette teamet håndtert over 50,000 XNUMX og tellende kundeserviceproblemer i hele Storbritannia.
Dansk klient søkte aktivt etter en grafisk designer. Kravene? En designer må være dyktig og kunnskapsrik innen Adobe-programvare og e-bokdesign. Det var akkurat da selskapet møtte Baltic Assist. Vi satte dem opp med en av våre velprøvde, lidenskapelige fagfolk, en agent som er dyktig i Adobe InDesign, Adobe Illustrator og flere andre designplattformer. I dag støtter denne agenten både kundens produksjon og markedsføringsaktiviteter, slik at de kan fokusere på kundestøtte.
Vår norske klient var ivrig etter å ansette forretningsutviklingsassistenter. Vi bestemte oss for å implementere en effektiv generasjon av potensielle kunder, innsiktsfulle markedsundersøkelser og integrasjon av samarbeids- og teamarbeidsorienterte nettverk som LinkedIn Sales Navigator, Hunter, Scrap og PersistIQ. Vi slo dem sammen med en av analytikerne våre – en ekte profesjonell som kombinerte dype forskningsferdigheter med en analytisk tankegang og var i stand til å finpusse detaljene. For tiden spiller Baltic Assists analytiker en fremtredende rolle i å avslutte kundens beste avtaler.
Vår danske klient henvendte seg til oss med et problem. Det var to forretningssteder med høy leie og høye kostnader med et betydelig behov for dyktige administrativt ansatte. Fangsten – det måtte ikke ta store belastninger på selskapets økonomi, det vil si lønn. Baltic Assist koblet kunden sammen med vårt team av senior kundeserviceledere, som gjennom å bevise seg som pålitelige, resultatdrevne ansatte, oppgraderte til rekkene av kundens nøkkelkontoledere over hele EU, hvor de forblir i dag.
Priser
17.25 € / time
Fra 1449 € per måned
Ingen ekstra kostnader
13.57 € / time
Fra 2280 € per måned
Ingen ekstra kostnader
Vi sammenlignet løsningen vår med andre
Jobben hoper seg opp? La oss ta kontakt, så hjelper vi deg med å finne en kostnadseffektiv ansettelsesløsning.
- Begynner å jobbe
- Erstatning
- Rekruttering
- Tilleggskostnader
- Ansettelses- og opplæringsprosesser kan ta noen måneder.
- Start hele ansettelsesprosessen på nytt. Noen få måneder ekstra med rekruttering.
- Koster mye tid og ressurser.
- Opplæring, kontorlokaler, tillegg m.m.
-
Vi finner din egen medarbeider i
3-6 uker. - 1 samtale og ansatt erstattet, eller teamet utvidet.
- Vi tar oss av hele HR- og ansettelsesprosessene.
- Ingen ekstra eller skjulte avgifter.
- Rask ansettelse, ikke det beste alternativet for langsiktige prosjekter.
- Lavt engasjement for selskapet. Vanskelig å finne en langsiktig løsning.
- Frilanservurderinger og anmeldelser kan være misvisende. Risikoer ved å jobbe med sensitive data.
- Ekstra ansettelseshonorar fra 5-20 % for rekrutteringsportaler.
4 enkle trinn for å få en dedikert virtuell medarbeider
1. Gratis konsultasjon
Send oss en forespørsel, så kontakter vi deg personlig innen 24 timer for å diskutere dine forretningsbehov.
2. Gi løsning
Vi vil gi en løsning for din virksomhet med priser og deretter vente på din godkjenning.
3. Valg
Vi vil velge ut og presentere de best egnede kandidatene for din virksomhet.
4. Gå live!
Umiddelbart, etter utvelgelsen, er den valgte kandidaten klar til å jobbe for deg. Alt du trenger å gjøre nå er å sørge for oppgaver og oppgaver som spesialisten kan utføre for firmaet.