Vår Historie

Dediserte Virtuelle Tjenester
Baltic Assist gjør backoffice-assistanse og virtuell revisjon tilgjengelig for alle organisasjoner av alle størrelser, uavhengig av hvilket fagfelt de arbeider innenfor, rundt omkring i hele regionen. Med oss vil du motta alle fordelene, smertefri kommunikasjon og hjernekraften til et dedisert personale til en brøkdel av prisen – for hvert prosjekt, hver eneste gang. Vi tar sikte på effektivitet, ekspertise i toppsjiktet og proaktiv prosjektledelse for å spare deg penger, slik at du kan fokusere mer på å drive din bedrift heller enn detaljer om personalet.
Vår Misjon | Vår Visjon
Vi tilbyr optimale, fleksible og dediserte virtuelle tjenester for det forholdet mellom pris og kvalitet i vår region. Enten du er bekymret for den neste deadlinen eller jobber så svetten renner med alle detaljene i en nyansert markedskampanje, kan Baltic Assist hjelpe deg med å administrere din tid, dine prioriteter og dine meldinger med lidenskap – det betyr ingen feilslåtte deadlines, ingen mistede baller og ingen utilfredse kunder – garantert.
Vår visjon er å bli Europas beste selskap til å tilby virtuelle assistenter, både fra våre kunders og våre ansattes synspunkt. Vi vil be deg om tilbakemeldinger og la deg bestemme hvorvidt vi har oppnådd den visjonen.
Vår Historie

Kommandittselskapet UAB “Baltic Virtual Assistants” bryter internasjonale barrierer ved å tilby kostnadsreduserte ansettelsesløsninger for bedrifter verden rundt.

Baltic Assist ble opprettet i 2015 da Andzej Rynkevic og Per Moller – to fremadstrebende og forretningsorienterte individer – slo seg sammen. Per jobbet som managing partner hos Ernst & Young i Danmark og Baltikum, mens Andzej opparbeidet seg sin erfaring i Barclays Technology Centre, her i hjertet av Vilnius. Mellom disse to utviklet det seg en idé. Konseptet dreiet seg om å tilby kostnadseffektive arbeids- og revisjonstjenester for klienter over hele jordkloden.

Den viktigste egenskapen – alt skal gjøres virtuelt, samtidig som at arbeidet skal ha like høy, eller enda bedre, kvalitet som det som er forventet internt. Et par år senere kunne Baltic Assist stolt erklære at ideen og dens virkeliggjøring var vellykket. Den voksende listen med fornøyde klienter, sammen med de hundretusener (om ikke millioner) som har blitt spart ved å redusere arbeidskostnader for våre samarbeidspartnere, står igjen som bevis for det som Andzej og Per poengterte helt tilbake i 2015.

Per Moller
Grunnlegger, Baltic Assist
Andzej Rynkevic
CEO, Baltic Assist
Natalija Litvinova
Finansdirektør