Regnskapstjenester

Våre Tjenester

Bokføring- og Regnskapstjenester


Å samle inn enhver faktura, forberede og administrere banktransaksjoner og betalinger kan være enkle, men tidkrevende daglige oppgaver. Vi kan tilby deg en kosteffektiv og dyktig regnskapsfører som kan håndtere daglig bokføring og frigjøre tid som du kan bruke på kjernevirksomheten din.

Finansregnskap / Administrasjonsrapport

Nøyaktige regnskap og rapporter spiller en viktig rolle for å vurdere bedriftens tilstand. Regnskap og rapporter kan avsløre trusler og muligheter for selskapets vekst. En liten feil kan føre til et stort tap, men rapporter som opprettes på riktig vis er imidlertid en nødvendighet for ethvert selskap. Vi lager 100 % nøyaktige rapporter og gir innsikt i muligheter og trusler for firmaets økonomi. Vi har klart å spare titusener ved å generere og analysere nøyaktige rapporter.


Lønnstjenester


Riktig beregnede lønningslister er svært viktig for fornøyde ansatte. I tillegg kan nye lovgivninger og retningslinjer i Norge være frustrerende og tidkrevende for mange bedrifter. Du trenger imidlertid ikke å bekymre deg. Regnskapsteamet til Baltic Assist kan hjelpe med alt innen lønnstjenester.

Behandling av Betalingstjenester


Arrangere betaling av fakturaer - forberede og godkjenne (hvis det er gitt tilgang) betaling av innkjøpsfakturaer innen forfallsdatoen, i henhold til dine spesifikke ønsker.
Transaksjoner med utenlands valuta - overføre mellom kontoer med ulike valutaer per forespørsel og for kunne å fordele midler til spesifikke kontoer.
Arrangere lønnsutbetaling - forberede nettolønn og skattebetaling til myndighetene.
Andre pengeoverføringer i samsvar med kundens avtaler.

Hvorfor Velge Oss?
Revisjon er en av de mest sentrale og vesentlige delene av å opprettholde driften av en vellykket bedrift. Unøyaktig regnskapsføring fører til store finans- og budsjettproblemer.
Vårt selskap har erfaring med regnskapsføring for både mindre og større bedrifter fra Norge, Danmark, Sverige og andre europeiske land, og har redusert disse selskapenes revisjonskostnader med opptil 50%.
4 Enkle Trinn For å Finne en Dedikert Regnskapsfører
1. Gratis Konsultasjon
Send oss en henvendelse, og vi vil personlig kontakte deg innen 24 timer for å diskutere dine forretningsbehov.
2. Enighet Om Prosess
Vi avtaler og blir enige om nøyaktige leveringsenheter, prosessbeskrivelse og deadlines.
3. Tilgang
Revisorteamet mottar tilgang til revisjon og andre relevante systemer de trenger for å utføre sine oppgaver.
4. Sett i Gang
Din revisor er klar til å sette i gang. Alt du nå trenger å gjøre er å forsyne oss den dokumentasjonen som er nødvendig for å utføre de avtalte oppgavene.
Your Alternatives
Egen Regnskapsfører
Pris: Fra 6000 euro/per måned + ekstra
Starter fra: Rekruttering og opplæring tar rundt 4-6 uker
Erstatning: Må starte hele rekrutteringsprosessen på nytt, ytterligere 4-6 uker
Fleksibilitet: Fast arbeidsplan, vanligvis 35-37 timer i uken
Ekstra kostnader: Opplæring, kontorlokaler og tillegg.
Totale utgifter: ~7000 euro/per måned
Regnskapsførere fra
Baltic Assist
Pris: 35 euro/per time eller ~5000 euro/per måned
Begynner umiddelbart etter signering av kontrakt
Erstatning: 1 telefonsamtale for å bytte ut den ansatte med en som er dedikert.
Fleksibilitet: Tilgjengelig på forespørsel. Fleksibel arbeidsplan.
Ekstra kostnader: Ingen ekstra eller skjulte avgifter.
Totale utgifter: ~5000 euro/per måned
Lokalt Selskap
Pris: Rundt 12 000 euro/per måned eller 50-90 euro/per time
Begynner umiddelbart
Erstatning: Det er lett å erstatte den ansatte
Fleksibilitet: Arbeidstiden er vanligvis begrenset til 9-5
Ekstra Kostnader: Ingen ekstra avgifter
Totale utgifter: 12 000 euro/per måned
Case-Studier
Private Equity-Firma

Et risikokapital / private equity-firma var midt i et søk etter rimelige og outsourcede tjenester innenfor investeringsanalyse. Firmaet utfører daglig mangfoldige transaksjoner i USA og globalt, derfor er spesifikk og oppdatert informasjon om lokale finanssektorer helt sentralt. Baltic Assist tok utfordringen på strak arm og fremskaffet kompetente spesialister innenfor finans, investeringer og kapitalforvaltning som kunne bidra våre kontorer i Litauen. Som et resultat av dette, trengte ikke lenger de faste ansatte å ta hand om det vanskelige ekstraarbeidet, og kunne rette sin fulle oppmerksomhet til primæroppgavene sine på hovedkontoret. Det beste med det hele er at tidsforskjellen med USA gjør at informasjonsflyten ikke stopper opp om natten, og at de på kontoret alltid har noe å jobbe med på morgenen, etter at Baltic Assist har avsluttet sitt skift her i Vilnius.

Rabattkjede

Som en av de raskest voksende rabattbutikkjedene i Nord-Europa, oppdaget denne bedriften at det å etablere et lokalt backoffice med kompetent bemanning på en kostnadseffektiv måte ville bli en vanskelig oppgave. Baltic Assist tok utfordringen og tilbød revisortjenester fra et backoffice med en fullstendig fleksibel beliggenhet. Mva-oppgaver, lønningslister og regnskap, så vel som rapportering til styrelsen og mange andre tjenester, blir utført daglig. Alt dette tile n rimelig pris, uten å ofre kvalitet. På grunn av at Baltic Assist ligger nær skandinaviske markedene – klientens hjem – gir premium-tjenester, i kombinasjon med konkurransedyktig prising, glimrende fordeler. Dette er et kroneksempel på nearshoring på sitt beste. Denne klienten utvider sitt samarbeid med Baltic Assist hvert år.

IT-Utviklingsfirma

Et firma som tilbyr et vidt spektrum med IT-løsninger var på utkikk etter en måte å minimere kostnadene sine innenfor finans og revisjon. Når det gjelder det sistnevnte ble det også lagt vekt på å gjøre dette mer prosessorientert, skalerbart og optimalisert for mer effektivitet. Den dag i dag bokfører Baltic Assist ti av forretningsvirksomhetene. Denne regnskapsføringen inkluderer daglig arbeid, slik som:

  • Oppsett av betalinger
  • Oppfølging av gjeld
  • Mva-rapportering
  • Generell informasjonsadministrasjon.

Dette er i tillegg til måneds- og kvartalrapporter, forberedelser av finansielle kunngjøringer, med mer. Baltic Assist tilbyr alt fra forberedelser til levering av ferdigstilte dokumenter til revisjon. Klienten oppnådde fantastiske gevinster i form av økt effektivitet, betydelig reduserte driftskostnader og integrert automasjon i mange revisjonsprosesser.

Engelinvestor

Som en individuell investor er verdien av en ordentlig regnskapsfører av høy kvalitet enda mer vesentlig. Siden engelinvestorer tilbyr investeringer i de tidlige fasene av en ny virksomhet, krever hvert tall, komma, prosess og økonomiske transaksjon en kombinasjon av flid og profesjonell innsikt for å maksimere virksomhetens evne til å frembringe fortjenester. Baltic Assist kan tilby alt dette via kompetente tjenester innenfor investeringsevaluering, revisjon, fakturering, oppfølging hos gjeldshaver, forberedelser av økonomiske rapporter, kalkulering av parametere slik som amortisering, og mye mer. Gjennom virtual accounting forblir Baltic Assist et flott alternativ for en slike klienter, fordi vi er en alt-mulig-butikk for kompetent regnskapsføring av topp kvalitet. Som et resultat kan kunden konsentrere seg helt og holdent om primæroppgavene sine, heller enn å måtte håndtere de utallige små utfordringene som mange unge bedrifter møter på, og som en engelinvestor må ha oversikt over.

Risikokapital

I risikokapitalbransjen foregår mange prosesser og mye annet bak lukkede dører. En av våre klienter arbeider innenfor risikokapital og tilbyr såkornfond, hovedsakelig til lovende oppstartsbedrifter innenfor teknologi. Da bedriften vare ute etter å gå inn i samarbeid med noen som kunne tilby tjenester innenfor rådgivning/konsultasjon/revisjon for oppstartsbedriftene, kom Baltic Assist inn i bildet. Vi ble utpekt til å overvåke utgifter, for å sørge for at partnere, leverandører og lokalt talent ble «kjøpt» til en rimelig pris. Vi arbeider mye med prognoser, administrativ rapportering, økonomisk rapportering, i tillegg til klientstøtte i form av å være proaktiv i innkjøpshåndtering samt oppløsings- og fusjonsprosesser. Siden bedriften er interessert i å utvide seg, gjør vi som mye som mulig fra vår side for å legge et grunnlag for vesentlig utvidelse i finanssektoren. Klienten fortsetter et gjensidig fordelaktig samarbeid med Baltic Assist, og har senere anbefalt oss til de samme oppstartsbedriftene som vi tidligere assisterte med. Nearshore revisortjenester og forlengelse av teamet er vel verdt pengene, og dette er et perfekt eksempel.

Matteknologisk Oppstartsbedrift

Preferansen til oppstartsbedrifter med begrensede investeringer og økonomisk evner vil alltid være kostnadseffektive løsninger. Med en av våre klienter – en matteknologisk oppstartsbedrift – var saken enkel. De hadde behov for pålitelige revisjonstjenester, administrasjon av høy kvalitet, og for å ta over og ivareta den økonomiske driften av en hel avdeling. Baltic Assist tilbyr regnskapsføringstjenester til en rimelig pris som gagner klienten på flere måter. Regnskapsforberedelse, rentekalkulering, revisjonsprosedyrer, formålstjenlige månedlige administrative rapporter og mye mer, alt levert i tide. Hovedavdelingen til bedriften kan jobbe med å forbedre tjenesten sin mens Baltic Assist tar hand om regnskapet og letter på arbeidsmengden.

Eiendomsfond

Baltic Assist tilbyr økonomiske tjenester med høy kompetanse, til en rimelig penge. Vår klient er en vertikalt integrert innovatør av eiendomsprodukter som har som hovedformål å utvikle, investere i og drifte eiendommer. Baltic Assist tilbyr driftsekspertise (forbindelse med klienter, assistanse med administrasjon og regnskap), bidrar til å bygge langsiktige forretningspartnerskap, tenker fremover med nye klientovertakelser og foreslår forbedringer. Hovedoppgaven er imidlertid mva-rapportering, økonomisk rapportering, budsjettering, prognoser og mange flere revisjonstjenester. Med rimelig priset regnskapsføring av høy kvalitet, kunne denne bedriften begi seg inn i nye forretninger, arrangere avtaler og fusjoner, samt skissere bedre økonomiplaner for fremtiden.

Bestill En Gratis Konsultasjon