Moderne industriutfordringer

Detaljhandelen og e-handelsbransjen gjennomgår en stor transformasjon. Teknologiske fremskritt, skiftende forbrukeratferd og eksplosjonen av digitale kanaler har omformet hvordan bedrifter opererer og konkurrerer. I dette fartsfylte landskapet i stadig utvikling er kundens forventninger høyere enn noen gang – krever sømløse handleopplevelser, raskere levering, personlig service og konsistent verdi.

Ettersom markedet blir stadig mer mettet og dynamisk, er forhandlere og e-handelsaktører under et enormt press for å tilpasse seg raskt og forbli smidige. Likevel blir de samtidig konfrontert med komplekse utfordringer som kan hindre vekst og effektivitet

detaljhandel og forbrukerindustri 1

Nøkkelen til å låse opp sømløse forretningsintegrasjoner

Vellykkede virksomheter trives med effektivitet, og pålitelig drift er avgjørende for å opprettholde vekst. Baltic Assist støtter sine detaljhandels- og e-handelspartnere ved å administrere daglige forretningsdrift og drive vekst.
Vi støtter våre partnere i å fylle ulike selskapsroller, fra finans- og skattespesialister til HR- og kundeservicemedarbeidere. 

detaljhandelens utfordringer

Vår løsning

De fleste selskaper er ganske forskjellige, i hvert fall i sin operasjonelle struktur. Derfor skreddersyr vi våre løsninger for å møte spesifikke behov og forbli fleksible. Samarbeide med Baltic Assist tilbyr en smart, kostnadseffektiv kortsiktig og langsiktig løsning. Dette samarbeidet gjør det mulig for bedrifter å få tilgang til en multinasjonal talentpool, redusere utgifter og få uovertruffen fleksibilitet. 

Ved å samarbeide med teamet vårt kan du redusere ansettelsestidslinjen med omtrent seks uker og spare opptil tre ganger kostnadene for tradisjonelle interne ansatte, samtidig som du sikrer den høyeste kvaliteten på arbeidet.  

outsourcing av e-handelsbransjen

One-stop nettbutikk

Vi støtter bemerkelsesverdige merkevarer som omformer bransjene sine. Ved å tilby skreddersydde arbeidsmåter hjelper vi e-handelsbedrifter med å fokusere på vekst og innovasjon mens vi håndterer resten. En av disse bedriftene er Flink, som vi overtok to nøkkeltjenester for: fakturabehandling og administrativ støtte.

Siden samarbeid med Baltic Assist, Flink har opplevd betydelige forbedringer på tvers av flere viktige målinger: 

Dansk klokkeforhandler

Nordgreen, et raskt voksende bærekraftig klokkemerke, inngikk et samarbeid med oss ​​for å effektivisere og skalere sin økonomiske drift. Ved å utnytte eksperter innen ekstern økonomisk rådgivning, Nordgreen forbedret rapporteringseffektiviteten og kostnadseffektiviteten betydelig i en kritisk vekstfase.

EOR serviceteam ved baltic assist
Skreddersydde nearshoring-løsninger

Avtal en rask konsultasjon

Bestill et en-til-en møte med vår teamrepresentant. 

Vokse. Optimaliser. Vær i forkant.

Har du et spørsmål?

Send oss ​​en melding, så kommer vi tilbake til deg ASAP. 

Les mer om BPO-bransjen