Konsulenter innen forretningsstrategi

Våre forretningsstrateger pleier å samarbeide med selskapets ledelse for å identifisere styrker, svakheter, muligheter og trusler, og deretter utvikle en plan for å håndtere disse faktorene og nå selskapets mål.
Vi bruker en rekke verktøy og teknikker for å analysere et selskaps markedsposisjon, konkurranselandskap, kundebase og økonomiske resultater. Etter å ha gjennomført grundige undersøkelser er det bare naturlig å utvikle strategier for vekst, inkludert utvikling av nye produkter, markedsutvidelse og fusjoner og oppkjøp.

               
Felles fokusområder
Vurdere et selskaps konkurranseposisjon i markedet og identifisere strategier for å oppnå et konkurransefortrinn.
Utvikle en langsiktig plan for et selskap, inkludert visjon, misjon og mål, og identifisere ressursene som trengs for å nå disse målene.
Analysere markedstrender og kundeatferd for å identifisere muligheter for vekst og utvikling av nye produkter.
Identifisere måter å forbedre driftseffektiviteten og redusere kostnadene samtidig som kvaliteten opprettholdes.
Få en løsning for prosjektet ditt!
La oss ta en prat!
Rådgivning i fire trinn
Situasjonsanalyse
Kritisk vurdering av de interne og eksterne spørsmålene rundt en organisasjon som gjennomføres på grunn av et nytt prosjekt eller en ny oppgave.
Hypotese
Søke en hypotesedrevet tilnærming til problemet og forsøke å overvinne det mens man fokuserer på den beste antagelsen.
Gjennomføring
Strategisk implementering bruker en designtilnærming og bedriftsmodeller for å bygge en arbeidsstyrke som er kompatibel med planen.
Verifisering
Verifisering av nødvendige handlingstrinn formulert av teamet for å ferdigstille riktig tilnærming.