Konsulenter innen forretningsstrategi
Våre forretningsstrateger pleier å samarbeide med selskapets ledelse for å identifisere styrker, svakheter, muligheter og trusler, og deretter utvikle en plan for å håndtere disse faktorene og nå selskapets mål.
Vi bruker en rekke verktøy og teknikker for å analysere et selskaps markedsposisjon, konkurranselandskap, kundebase og økonomiske resultater. Etter å ha gjennomført grundige undersøkelser er det bare naturlig å utvikle strategier for vekst, inkludert utvikling av nye produkter, markedsutvidelse og fusjoner og oppkjøp.
Felles fokusområder
Konkurranseanalyse
Strategisk planlegging
Markedsanalyse
Operasjonell effektivitet
Rådgivning i fire trinn
Situasjonsanalyse
Kritisk vurdering av de interne og eksterne spørsmålene rundt en organisasjon som gjennomføres på grunn av et nytt prosjekt eller en ny oppgave.
Hypotese
Søke en hypotesedrevet tilnærming til problemet og forsøke å overvinne det mens man fokuserer på den beste antagelsen.
Gjennomføring
Strategisk implementering bruker en designtilnærming og bedriftsmodeller for å bygge en arbeidsstyrke som er kompatibel med planen.
Verifisering
Verifisering av nødvendige handlingstrinn formulert av teamet for å ferdigstille riktig tilnærming.