Innholdsfortegnelse
VeksleKostnadsreduserende sysselsettingsløsninger
Aksjeselskapet Baltic Virtual Assistants bryter internasjonale barrierer ved å tilby kostnadsreduserende sysselsettingsløsninger for bedrifter over hele verden.
Baltic Assist ble grunnlagt i 2015 da to fremtidsrettede og forretningsorienterte personer – Andzej Rynkevic og Per Møller slo seg sammen. Per fungerte som managing partner for Ernst & Young i Danmark og Baltikum mens Andzej samlet sin erfaring i Barclays Technology Center her, i hjertet av Vilnius. Et sted i den retning ble en idé født. Konseptet dreide seg om å tilby kostnadseffektivt arbeid og regnskapsassistanse for kunder over hele verden.
Den mest avgjørende egenskapen – alt skal gjøres virtuelt, matchende eller muligens til og med overgå kvaliteten på arbeidet som forventes internt. Et par år senere kan Baltic Assist stolt hevde at ideen og realiseringen var vellykket. Den stadig voksende listen over fornøyde kunder sammen med hundretusener (om ikke millioner) spart ved å redusere arbeidskostnadene for våre partnere, beviser poenget Andzej og Per prøvde å gjøre tilbake i 2015.
Låser opp virtuell fortreffelighet:
ditt dedikerte team, hvor som helst, når som helst.
Baltic Assist hjelper hundrevis av selskaper med å ekspandere globalt med uovertruffen effektivitet og fleksibilitet. Vi skaper et bedre liv for våre partnere over hele verden ved å tilby en plattform hvor topp fagfolk leverer innovative tjenester mens de opererer i et ønskelig miljø.
Dedikerte virtuelle tjenester
Baltic Assist gjør backoffice-assistanse og virtuelt regnskap tilgjengelig for organisasjoner av alle størrelser, uavhengig av hvilket felt de opererer i, i hele vår region. Hos oss vil du motta alle fordelene, enkel kommunikasjon og hjernekraften til dedikerte ansatte på stedet til en brøkdel av prisen – for hvert prosjekt, hver gang. Vi målretter oss mot effektivitet, førsteklasses ekspertise og proaktiv prosjektledelse for å spare penger, slik at du kan fokusere mer på å drive virksomheten din og mindre på personaltilsyn.
For å gi våre partnere den mest teknologisk avanserte og kostnadseffektive outsourcingstjenesten.
Å bli den mest ettertraktede, bransjeledende digitale tjenesteleverandøren i verden.
Vår historie
Jeg har jobbet i de baltiske statene siden landene fikk sin uavhengighet. Jeg har alltid vært veldig imponert over iveren og kvaliteten til studentene som uteksamineres fra universitetene i Litauen. Jeg tror at de fleste bedrifter i Vest-Europa vil se både betydelige fordeler og kostnadsbesparelser ved å bruke baltiske ansatte til de fleste administrative oppgaver. Skybasert teknologi lar nå ressursdeling skje, og det er derfor vi har laget Baltic Assist. Jeg håper du vil være like fornøyd med dine baltiske kolleger som jeg har vært i mer enn 20 år.
Jeg har alltid verdsatt frihet i livet mitt. Jeg har møtt et dusin likesinnede og oppdaget behovet for et mer virtuelt forretningsoppsett. Da jeg jobbet i Barclays, lurte jeg på hvorfor en baltisk back-office-virksomhet bare skulle være tilgjengelig for multinasjonale selskaper. Da vi så denne forretningsmuligheten, bestemte vi oss for å opprette et selskap med entusiastiske og erfarne fagfolk som støtter internasjonale virksomheter hvor som helst. Et baltisk backoffice er nå mulig for enhver bedriftsstørrelse.
Gjennom min økonomikarriere har jeg ledet regnskapsavdelingene til lokale og internasjonale selskaper fra ulike bransjer. Jeg var ivrig etter å bruke min yrkeserfaring og fikk kompetanse til å starte opp mitt eget selskap, som ville gi eksepsjonell kvalitet på regnskapstjenester med en aktiv kundefokusert tilnærming. Ettersom jeg har ledet og profesjonelt utviklet mange kompetente fagfolk, var jeg sikker på at litauere er en av de beste medarbeiderne til å yte finansielle tjenester. Jeg er overbevist om at ved å ha de riktige verdiene, prosessene og ledelsen er vi uslåelige.