La oss komme i gang med kun 4 enkle steg

Begynn å motta virtuell assistanse for din bedrift i dag

Kontakt oss

1. Registrering

Vi tror at alle virksomheter har sine egne behov. Ta kontakt med oss og vi vil finne ut om du har bruk for en virtuell assistent eller en markedsføringsspesialist til et prosjekt. Vi kommer også til å snakke om arbeidsbelastning og velge den beste prismessige planen.

2. Valg av assistent

Neste trinn er å finne en virtuell assistent til deg. Du vil kunne møte assistenten din via en telefon- eller Skype-samtale. Vi vil også kunne opprette et dedikert team med virtuelle assistenter som kan levere assistanse døgnet rundt.

3. Send oppgaver

Send oppgavene dine til assistenten din via e-post, del dokumenter på Google Drive eller Dropbox. Bli enige om en tidslinje og hvordan kommunikasjonen skal foregå ved hjelp av ditt eget favorittverktøy for administrering av prosjekter, for eksempel Trello eller Asana.

4. Oppgaven blir utført

Du vil motta den fullførte oppgaven i tide. Og nå kan du virkelig oppleve verdien av den tiden våre assistenter har spart deg.

 

Sammenlign Baltic Assist med andre alternativer

 

Betraktninger
  • Hvor mye koster det
  • Hvor raskt kan man starte
  • Skift ut en person
  • Opplæring
  • Erfaring & ekspertise
  • Ekstra omkostninger

Ansett en medarbeider

  • 3.500 €/måneden
  • 4-6 uker
  • Sparke medarbeideren og ansette ny
  • Spesifikt til personens kompetanse
  • Spesifikt til personens kompetanse
  • Omkring 500 €/måneden

Finn en freelancer

  • 600-2000 €/måneden
  • 1-2 uker
  • Ansett en freelancer igjen
  • Spesifikt til personens kompetanse
  • Spesifikt til personens kompetanse
  • Ingen

Baltic Assist saves me time and provides a fantastic service to support Crowdio.com

Robert Juul Glaesel

CEO, Crowdio A/S

En Virtuell Assistent (VA) er en høyt kvalifisert, erfaren, evnerik og kunnskapsrik person, som fra avstand tar seg av administrative oppgaver, regnskap, markedsføring, teknisk og/eller personlig støtte til enhver entreprenør, forretning eller start-up.

Freelancere og personlige assistenter (PAer) har i de siste årene vært i økt etterspørsel for større og mindre virksomheter, siden disse bedriftene har forstått verdien av den fleksibiliteten og omkostningseffektiviteten deres tjenester tilfører. Imidlertid så har den enkle tilgangen til internett og e-post nå åpnet for nye muligheter for mange uavhengige profesjonelle som jobber fra avstand i hjemmekontor, mens de tilfører samme verdi for den bedriften de arbeider for.»

Når du er en entreprenør, en start-up eller en mindre virksomhet så er det ofte vanlig at man over tid vil slite med å overholde tidsfrister, suksessfullt håndtere alle kundeforespørsler, svare på e-post og vedlikeholde hjemmesidene, forbedre det sosiale nettverket, regne ut lønn, oppdatere regnskapet og holde seg oppdatert med to-do listen.

Til syvende og sist så vil den konstante mangelen på tid til å gjennomføre nødvendige oppgaver eller mangelen på ressurser til å ansette flere fulltidsansatte resultere i mindre produktivitet og effektivitet i bedriften din. Dette kan gjøre at det blir vanskelig å forbli konkurransedyktig i markedet. Og om du tenker på det, så bidrar ikke å utfylle regnskap og koordinere og planlegge møter, til fremgang mot å oppnå profesjonelle målsetninger.

Har du en oppgave som må utføres? Supert! Vi tar oss gjerne av det.

2 + 8 =