Kostnadsreduserende sysselsettingsløsninger

Aksjeselskapet Baltic Virtual Assistants bryter internasjonale barrierer ved å tilby kostnadsreduserende sysselsettingsløsninger for bedrifter over hele verden.

Baltic Assist ble grunnlagt i 2015 da to fremtidsrettede og forretningsorienterte personer – Andzej Rynkevic og Per Møller slo seg sammen. Per fungerte som managing partner for Ernst & Young i Danmark og Baltikum mens Andzej samlet sin erfaring i Barclays Technology Center her, i hjertet av Vilnius. Et sted i den retning ble en idé født. Konseptet dreide seg om å tilby kostnadseffektivt arbeid og regnskapsassistanse for kunder over hele verden.

Den mest avgjørende egenskapen – alt skal gjøres virtuelt, matchende eller muligens til og med overgå kvaliteten på arbeidet som forventes internt. Et par år senere kan Baltic Assist stolt hevde at ideen og realiseringen var vellykket. Den stadig voksende listen over fornøyde kunder sammen med hundretusener (om ikke millioner) spart ved å redusere arbeidskostnadene for våre partnere, beviser poenget Andzej og Per prøvde å gjøre tilbake i 2015.

Dedikerte virtuelle tjenester

Baltic Assist gjør backoffice-assistanse og virtuelt regnskap tilgjengelig for organisasjoner av alle størrelser, uavhengig av hvilket felt de opererer i, i hele vår region. Hos oss vil du motta alle fordelene, enkel kommunikasjon og hjernekraften til dedikerte ansatte på stedet til en brøkdel av prisen – for hvert prosjekt, hver gang. Vi målretter oss mot effektivitet, førsteklasses ekspertise og proaktiv prosjektledelse for å spare penger, slik at du kan fokusere mer på å drive virksomheten din og mindre på personaltilsyn.

Vår historie 2

Vår historie